18 C
Skopje
понеделник, јули 13, 2020

Кина го регистрираше првиот случај на бубонска чума

Град во Монголија воведе контролни мерки по еден потврден случај на болеста што ја предизвика „црната смрт“ во средниот век. Потврдено е дека еден овчар...
More

    ПОСЛЕДНИ ОБЈАВИ

    Ќе се испитува случајот со 24-годишната тетовка која почина од коронавирус, немала претходни заболувања ниту прекумерна тежина

    Смртта на 24-годишната тетовка вчера од коронавирус ја разбранува јавноста и здравствените власти во нашата земја. Лекарите се шокирани, со оглед дека девојката немала...

    Правиме една грешка со средството за дезинфекција, а тоа станува неефикасно и залудно го користиме

    Течното средство за дезинфекција на рацете среде пандемијата на коронавирусот буквално стана „течно злато”. Се чини дека никогаш не било поважно често да ги...

    Младата 24 годишна жена која почина од Ковид немала претходни заболувања

    Дваесет и четиригодишната пациентка од Тетово која почина од Ковид, немала никакво претходно заболување. Tака стои во медицинското досие на Клиникатата за инфективни болести...

    ВМРО Народна партија со повик до своите членови и симпатизери

    ВМРО-Народна партија упатува целосна поддршка на коалицијата „Можеме“ и генералниот секретар Љупчо Балкоски кој е кандидат за пратеник во изборната единица број 3. Клучните елементи...

    Имате рачен менувач: Овие грешки секојдневно ги правите, а не сте свесни

    Рачниот менувач во автомобилот е извор на задоволство за едни, и неизмерна фрустрација за други возачи. Ако вие имате таков во вашиот автомобил, еве неколку совети како да му го продолжите животниот век:

    Одморање на раката на менувачот

    Првата лоша навика е одморање на раката на менувачот. Тоа не би смееле да го правите и да го користите менувачот за одмор за раката бидејќи притисокот ја турка вилушката на менувачот и може да допринесе за прарено трошење на вилушкта што секако не е добро. Лесниот допир при возење во одредена брзина нема да има преголемо влијание, но тежината на раката е преголем притисок кој создава оптоварување на механичките делови и запчаници во внатрешниот дел на преносот на степенот на брзина.

    Оваа напомена исто така стои и во прирачникот за управување и користење на возилото. Освен што ќе го продолжите векот на траење на вашиот менувач, голема е предноста и за држење на двете раце на управувачот при возењето како би се намалиле ризичите ситуации во возење, а со тоа ќе се зголеми сигурноста за себе, но и за другите учесници во сообраќајот.

    Држење на менувачот во брзина при застанување на семафор

    Лоша навика е држењето на менувачот во брзина при запирањето на семафор. Зависно од условите и времето на чекање, ќе се прилагодите на условите на сообраќајот, но непотребно е оставање во прв степен на преност при долго чекање или запирање.

    Временски не ви треба многу за да уфрлите во прва, но многу поблагодарно ќе биде ако притиснете на квачилото, ставите во неутрална позиција односно во лер и притиснете на кочница. На тој начин ќе си олесните со самото пуштање на квачилото кое е многу потешко да се притисне до крај отколку лесно да се притисне папучата за кочница.

    Држење на папучата на квачилото и постојано притискање на гаста

    Кога зборуваме за возење низ брдо, тогаш доаѓаме до проблеми со движењето. Држењето на папучата од квачилото и константното притискање на папучата за гас доведува до трошење на механичкиот дел од квачилото при разлика во вртежите на моторот, кој зависи од притискањето на гаста во однос на квачилото кое при спојувањето односно префрлањето во повисока брзина бема брзина на вртежите иста како моторот.

    Затоа постојаното држење на автомобилот во движење или застанување на угорница не е препорачливо. За тоа постојат подобри и штедливи начини

    Наједноставно е да се крене рачната кочница и да се почека додека навистина не треба да се тргне. Потоа по чувство за движење лесно да се спушти и автомобилот ќе тргне. Модерните автомобили најчесто имаат и автоматски „Паркинг состав“, кој се вклучува при притискањето на кочницата и веројатно ќе биде вклучен низ брдо поради притискањето на папучата на квачилото сè додека не дадете гас. Многу кратко чекање ќе задоволи и само притискање на квачилото до крајот, ќе притиснете на кочницата и ако имате сигурно растојание од возилото зад вас, тоа одработете го и без рачна кочница само со отпуштање на квачилото до моментот на движење и при брзо префрлање од кочница на гас да се придвижи возилото.

    Забрзување во превисок степен на пренос

    Една од непотребните ситуации исто така е забрзувањето во превисок степен на пренос. Затоа доколку возите со 50 км/ч, и се наоѓате во петта брина она што не е добро е да се забрзува бидејќи автомобилот во тој степен на пренос не е подготвен за екстремно забрзување и неприродно е тоа да се очекува. Бројот на вртежи е премал за да можете навреме да забрза. Затоа постојат многу посилни степени на предност односно посниски степени на пренос на брзина. Оттаму одвојте барем секунда од времето и при нагло забрзување спуштете го степенот на пренос во оној кој одговара за предвидената брзина.

    Задржување на ногата на квачилото иако автомобилот е во движење

    Последната навика која ја покажува видеото подолу е задржувањето на ногата на папучата од квачилото иако автомобилот е во движење. Потребата за тоа на брзите патишта не постои. Таканареченото одморање на ногата на квачилото е непотребно бидејќи постои можност и понатаму да вршите притисок на механичките делови од механичката кутија. Воедно и на менувачот на моторот кој не е иста брзина како и спојот од страна на механичката кутија со која се спојува.

    Правилото кое секој го знае е првенството на притискање на кочницата при запирање на возилото, затоа немојте константно да висите на папучата од квачилото бидејќи по потреба на наглото запирање прво ќе треба да ја притиснете кочницата, а потоа квачилото. Дури потоа сè друго што е потребно. За левата нога постои предвидено место, па затоа одморете ја ногата на тоа место.

    Заклучокот е многу едноставен, а моментната перцепција при возењето во многу придонесува за занемарување на овие факти кои нашиот автомобил и тоа како ги памети. Затоа се чудиме кога некои делови треба да ги менуваме многу порано од она што е предвидено.

    Latest Posts

    Ќе се испитува случајот со 24-годишната тетовка која почина од коронавирус, немала претходни заболувања ниту прекумерна тежина

    Смртта на 24-годишната тетовка вчера од коронавирус ја разбранува јавноста и здравствените власти во нашата земја. Лекарите се шокирани, со оглед дека девојката немала...

    Правиме една грешка со средството за дезинфекција, а тоа станува неефикасно и залудно го користиме

    Течното средство за дезинфекција на рацете среде пандемијата на коронавирусот буквално стана „течно злато”. Се чини дека никогаш не било поважно често да ги...

    Младата 24 годишна жена која почина од Ковид немала претходни заболувања

    Дваесет и четиригодишната пациентка од Тетово која почина од Ковид, немала никакво претходно заболување. Tака стои во медицинското досие на Клиникатата за инфективни болести...

    ВМРО Народна партија со повик до своите членови и симпатизери

    ВМРО-Народна партија упатува целосна поддршка на коалицијата „Можеме“ и генералниот секретар Љупчо Балкоски кој е кандидат за пратеник во изборната единица број 3. Клучните елементи...

    АКТУЕЛНО

    Стотици научници бараат од СЗО да ги смени препораките: Коронавирусот се пренесува и преку воздух

    Стотици научници тврдат дека постојат докази дека коронавирусот може да биде заразен во помалите честички во воздухот и ја повикуваат СЗО да ги промени...

    Д-р Стојанов: Веќе нема познати кластери, вирусот се рашири низ цело Скопје

    Сѐ помлади лица без претходни заболувања завршуваат на респиратор или на кислородна поддршка во македонските болници како последица на ковид-19, вели др. Александар Стојанов,...

    Од Ковид 19 почина 34 годишен штипјанец

    Триесет и четиригодишен штипјанец кој бил хоспитализиран неколку дена во Скопје, починал од коронавирусот. Тој бил на респиратор некое време, пишува Slobodenpecat.mk. Како што претходно...

    Приказна која мора да се прочита: Еден ПАП тест ѝ го промени целиот живот на Соња!

    Колку пати сте размислувале за тоа дека во моментов немате време за на лекар? Или можеби се плашите да одите од страв од можни...

    Изгледа како змија – но еве што всушност е, бидете внимателни ако имате двор

    Предниот дел му е речиси со црна боја, па потоа на долниот ред со кафеава нијанса, со одредени шари. На социјалните мрежи неодамна се појавија...

    Stay in touch

    To be updated with all the latest news, offers and special announcements.